Home » , , , , » Min mikro-makker (1987) Se Film På Ipad

Min mikro-makker (1987) Se Film På Ipad

Se Film På Nettet Min mikro-makker Blue Ray Format. Se Film På Viaplay Min mikro-makker i bedste videoformat. Se Film På Tablet Min mikro-makker i DVD-Rip kvalitet. Play Streaming Min mikro-makker i høj kvalitet. Se Film På Ipad Uden Internet Min mikro-makker i bedste se videoformat.


Du vil en fuld beskrivelse af Min mikro-makker nedenfor:
  • Original titel : Innerspace
  • Film titel : Min mikro-makker
  • År for film : 1987
  • Genrer af film : Action, Komedie, Sci-fi,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1987-06-30
  • Virksomheder af film : Amblin Entertainment, The Guber-Peters Company, Warner Bros.,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 120 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 6.6
  • Youtube ID film : yzkcSwlrdgg
  • Oversættelse af film : KO,EN,DE,IT,ES,FR,HU,RU,SV,PT,NO,NL,CS,PL,DA,SK,TR,EL,HE,FR,PT,ZH,JA,FI,
  • Cast af film :John Miranda (Man in Elevator), Rance Howard (Supermarket Customer), John Hora (Ozzie Wexler), Mark L. Taylor (Dr. Niles), Robert Gounley (Lab Technician), Andrea Martin (Waiting Room Patient), Robert Picardo (The Cowboy), Archie Hahn (Messenger), Mike Garibaldi (Cop), Laura Waterbury (Supermarket Customer), Jeffrey Boam (Lydia's Interviewee), Robert Neches (Lab Guard), Kurt Braunreiter (Lab Assault Henchman), Joe Flaherty (Waiting Room Patient), Kathleen Freeman (Dream Lady), William Schallert (Dr. Greenbush), Herb Mitchell (Camera Store Clerk), Alan Blumenfeld (Man with Camera), Robert Gray (Lab Assault Henchman), Jordan Benjamin (Little Kid in Mall), Paul Barselou (Man on Plane), Alexandra Borrie (Lab Technician), Chuck Jones (Supermarket Customer), Martin Short (Jack Putter), Harold Sylvester (Pete Blanchard), Fiona Lewis (Dr. Margaret Canker), Christine Avila (Lab Technician), Vernon Wells (Mr. Igoe), Jenny Gago (Lab Technician), Frank Miller (Scrimshaw's Henchman), Terence McGovern (Travel Agent), Dennis Quaid (Lt. Tuck Pendleton), Richard McGonagle (Cop), Wendy Schaal (Wendy), Roberto Ramirez (Chef), Kenneth Tobey (Man in Restroom), Brewster Sears (Lab Assault Henchman), Neil Ross (Pod Computer (voice)), Jason Laskay (Scrimshaw's Henchman), Sydne Squire (Stewardess), Dick Miller (Cab Driver), Henry Gibson (Mr. Wormwood), Kevin McCarthy (Victor Eugene Scrimshaw), Kevin Hooks (Duane), Virginia Boyle (Shopping Lady), Grainger Hines (Rusty), Orson Bean (Lydia's Editor), Meg Ryan (Lydia Maxwell)
Tag en tur du aldrig vil glemme

0093260

Min mikro-makker er den ideelle film fremstillet af Amblin Entertainment, The Guber-Peters Company, Warner Bros., der kommer med en beskrivelse af filmen er "Piloten Tuck Pendleton melder sig til et eksperiment, hvor han og et fartøj skal skrumpes til molekylær størrelse og sprøjtes ind i en kanin. Men skumle skurke blander sig og Tuck ender i blodet på nørden Jack Putter. Pludselig er Putters liv alt andet end kedeligt, når han skal undslippe skurkene og redde Tuck ud fra sit indre, hvor det heller ikke går stille af.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste lydkvalitet og bedste bedste skuespillere.

Hvis du bare prøve gå til Film efter titel Min mikro-makker, du er ved at være på den rigtige websted. Her kan du se uden omkostninger gratis eller downloade det out of your mobilenhed ved at klikke på download-knappen. Du kan også ur ubegrænsede nyeste filmtitler med at bruge en krone ved at registrere som en generel medlem. Du udelukkende tager to minutter Tilmelding såvel som scorer nyeste film uden omkostninger

... Se Film På Nexus Min mikro-makker i HD-format 1080p ....




Director : Joe Dante, Producer : Steven Spielberg, Screenplay : Jeffrey Boam, Producer : Jon Peters, Screenplay : Chip Proser, Producer : Kathleen Kennedy, Special Effects Supervisor : Michael Wood, Producer : Frank Marshall, Original Music Composer : Jerry Goldsmith, Special Effects : Pete Kozachik, Editor : Mark Goldblatt
Selvfølgelig, nu du kan se film hensyn Min mikro-makker helt længde og har den hyperlink til dette movie Min mikro-makker i Top Video Format.


Tags: experiment, shrinking, blood,

You've just seen the movie categories Drama / Komedie / Kriminalitet / Scifi / Thriller titled Min mikro-makker (1987) Se Film På Ipad. You can bookmark this page with the URL https://filmmoviboxoffice.blogspot.com/2017/01/min-mikro-makker-1987-se-film-pa-ipad.html. Thank you!
Min mikro-makker (1987) Se Film På Ipad 910109.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Film Movie Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger