Home » , , , , , , » Huden jeg bor i (2011) Se Film På Dansk

Huden jeg bor i (2011) Se Film På Dansk

Play Streaming Huden jeg bor i i bedste videoformat. Play Film Huden jeg bor i i PSP Mini-DVD kvalitet. Se film Streaming Huden jeg bor i i HD-format. Dvd Film Huden jeg bor i i bedste kvalitet. Stor Biograf Huden jeg bor i i DVD-Rip kvalitet.


Nu kan du se total beskrivelse af Huden jeg bor i nedenfor:
  • Original titel : La piel que habito
  • Film titel : Huden jeg bor i
  • År for film : 2011
  • Genrer af film : Drama, Gyser, Mysterium, Thriller,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2011-08-17
  • Virksomheder af film : El Deseo, Televisión Española TVE, FilmNation Entertainment, Canal+ España, Instituto de la Cinematografía y de las Artes Audiovisuales (ICAA), Instituto de Crédito Oficial (ICO), Blue Haze Entertainment,
  • Landene i film : Spain,
  • Sprog af film : Español,
  • Varighed film : 120 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7.3
  • Youtube ID film : bcEdhBx6U9c
  • Oversættelse af film : PT,KO,UK,RO,EN,FR,DE,CS,TR,ZH,PT,SV,PL,NL,FI,EL,HE,IT,RU,HU,DA,ES,ZH,SR,
  • Cast af film :Roberto Álamo (Zeca), Chema Ruiz (Policía), Agustín Almodóvar (Agustín), Buika (Cantante), Eduard Fernández (Fulgencio), Marisa Paredes (Marilia), José Gómez (Presidente del Instituto de Biotecnología), Miguel Almodóvar (Hijo de Agustín), Teresa Manresa (Casilda Efraiz), Marta R. Mahou (Profesora de Yoga en TV), Ana Mena (Norma joven), Fernando Iglesias (), Blanca Suárez (Norma Ledgard), Jan Cornet (Vicente), Bárbara Lennie (Cristina), Susi Sánchez (Madre de Vicente), Antonio Banderas (Doctor Robert Ledgard), Elena Anaya (Vera Cruz), Fernando Cayo (Médico)

1189073

Huden jeg bor i er det bedste film skabt af El Deseo, Televisión Española TVE, FilmNation Entertainment, Canal+ España, Instituto de la Cinematografía y de las Artes Audiovisuales (ICAA), Instituto de Crédito Oficial (ICO), Blue Haze Entertainment, der har en beskrivelse af filmen er "Tolv år tilbage mistede plastikkirurgen Robert Ledgard sin kone, som omkom af forbrændinger efter en bilulykke. Lige siden har Ledgard været besat af at udvikle en revolutionerende hudbehandling til brandsår. Til det formål holder han en levende forsøgskanin, den unge Vera, fanget i kælderen af sin overdådige luksusvilla.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste lydkvalitet og bedste bedste skuespillere.

Mens jeg første find om denne film er jeg ikke helt sikker hvis jeg værdsætte idé eller ellers. Efter at have set det Der er at tale som jeg generelt virkelig gerne. Jeg anbefaler absolut denne film for de personer der en af genre Drama, Gyser, Mysterium, Thriller, . Du har mulighed for at ur det billig bare klikke indsende og tilmeld, regner med ur mange og mange nyeste filmtitler som gave.

... Gode Film Huden jeg bor i Med Danske Undertekster 720p ....




Original Music Composer : Alberto Iglesias, Screenplay : Pedro Almodóvar, Producer : Agustín Almodóvar, Director of Photography : José Luis Alcaine, Production Design : Antxón Gómez, Additional Writing : Agustín Almodóvar, Editor : José Salcedo, Director : Pedro Almodóvar, Casting : Luis San Narciso, Novel : Thierry Jonquet, Producer : Bárbara Peiró, Producer : Esther García
Ja, nu du kan se film forbundet med Huden jeg bor i 100% længde og find den url til dette flick Huden jeg bor i i høj kvalitet video.


Tags: face transplant, dress, plastic surgeon, skin,

You've just seen the movie categories Drama / Eventyr / Gyser / Komedie / Kriminalitet / Scifi / Thriller titled Huden jeg bor i (2011) Se Film På Dansk. You can bookmark this page with the URL https://filmmoviboxoffice.blogspot.com/2017/08/huden-jeg-bor-i-2011-se-film-pa-dansk.html. Thank you!
Huden jeg bor i (2011) Se Film På Dansk 910109.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Film Movie Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger