Home » , , , , , , , , , » James Bond: Spionen der elskede mig (1977) Play Streaming

James Bond: Spionen der elskede mig (1977) Play Streaming

Se Film På Xbox James Bond: Spionen der elskede mig Blue Ray Format. Play Film James Bond: Spionen der elskede mig i DVD-Rip kvalitet. Se Film På Tv2 James Bond: Spionen der elskede mig Med Danske Undertekster. Se Film På Nettet James Bond: Spionen der elskede mig i bedste se videoformat. Se Film På Tablet James Bond: Spionen der elskede mig i 1080P HD-DVD kvalitet.


Du vil indse en fuld beskrivelse af James Bond: Spionen der elskede mig nedenfor:
  • Original titel : The Spy Who Loved Me
  • Film titel : James Bond: Spionen der elskede mig
  • År for film : 1977
  • Genrer af film : Eventyr, Action, Thriller,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1977-07-07
  • Virksomheder af film : United Artists, Eon Productions, Danjaq,
  • Landene i film : United Kingdom, United States of America,
  • Sprog af film : English, Italiano, العربية,
  • Varighed film : 125 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 6.5
  • Youtube ID film : 0-Nf77gSI_c
  • Oversættelse af film : RO,DA,EN,DE,PT,IT,SV,RU,FR,HU,NL,FI,CS,HE,ZH,JA,KO,PT,NO,TR,PL,EL,FR,UK,ES,
  • Aktører film :Curd Jürgens (Karl Stromberg), Nadim Sawalha (Aziz Fekkesh), George Baker (Captain Benson), Vernon Dobtcheff (Max Kalba), Valerie Leon (Hotel Recepcionist), George Roubicek (Stromberg One Captain), Desmond Llewelyn (Q), Edward de Souza (Sheik Hosein), Barbara Bach (Major Anya Amasova), Olga Bisera (Felicca), Albert Moses (Barman), Roger Moore (James Bond), Caroline Munro (Naomi), Milton Reid (Sandor), Kevin McNally (HMS Ranger Crewman), Lois Maxwell (Miss Moneypenny), Bryan Marshall (Cmdr. Talbot), Shane Rimmer (Cmdr. Carter), Michael Billington (Sergei Barsov), Geoffrey Keen (Sir Frederick Gray), Eva Rueber-Staier (Rublevich), Milo Sperber (Prof. Markovitz), Cyril Shaps (Dr. Bechmann), Sean Bury (HMS Ranger Crewman), Bernard Lee (M), Sydney Tafler (Liparus Captain), Walter Gotell (General Anatol Gogol), Richard Kiel (Jaws), Sue Vanner (Log Cabin Girl)

0076752

James Bond: Spionen der elskede mig er den fremste film produceret af United Artists, Eon Productions, Danjaq, besidder beskrivelse af filmen er "To ubåde med atomvåben ombord forsvinder, og ejerne - Storbritannien og Sovjetunionen - sender hhv. agent 007 og agent XXX alias Anya Amasova ud for at løse mysteriet.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste øreforstyrrende lydkvalitet og største bedste skuespillere.

Hvis jeg første find om denne film er jeg ikke helt sikker i tilfælde jeg ligesom idé eller ikke. Efter at have set det Jeg vil gave at foreslå hvilken virkelig værdsætte. Jeg anbefaler absolut denne film for dem der at lave din genre Eventyr, Action, Thriller, . Du har mulighed for at ur det sammenlign priser ved blot klikke en knap og tilmeld, du kan sikkert ur tusinder af nyeste filmtitler som gave.

... Se Film På Yousee James Bond: Spionen der elskede mig i høj kvalitetskvalitet 1080p ....




Editor : John Glen, Director : Lewis Gilbert, Hairstylist : Barbara Ritchie, Casting : Weston Drury Jr., Producer : Albert R. Broccoli, Original Music Composer : Marvin Hamlisch, Casting : Maude Spector, Makeup Artist : Paul Engelen, Screenplay : Richard Maibaum, Characters : Ian Fleming, Script Editor : Vernon Harris, Production Design : Ken Adam, Underwater Camera : Lamar Boren, Producer : William P. Cartlidge, Art Direction : Peter Lamont, Camera Operator : Alec Mills, Director of Photography : Claude Renoir, Screenplay : Christopher Wood, Wardrobe Supervisor : Rosemary Burrows
Selvfølgelig, nu du kan se film hensyn James Bond: Spionen der elskede mig fuldt længde og tilegne den forbindelse til dette film James Bond: Spionen der elskede mig i high definition format.


Tags: london england, submarine, england, assassination, spy, cairo, terrorist, egypt, mass murder, pyramid, russia, planned murder, secret intelligence service, kgb, villain, nuclear missile, tanker, sphinx, sardinien, warhead, jet ski, utopia, murder, shark, killer, british secret service, skiing, ski chase,

You've just seen the movie categories Action / Drama / Eventyr / Gyser / Komedie / Kriminalitet / Mysterium / Romantik / Scifi / Thriller titled James Bond: Spionen der elskede mig (1977) Play Streaming. You can bookmark this page with the URL https://filmmoviboxoffice.blogspot.com/2017/09/james-bond-spionen-der-elskede-mig-1977.html. Thank you!
James Bond: Spionen der elskede mig (1977) Play Streaming 910109.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Film Movie Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger